Marketingul viral

  • Marketingul viral a apărut ca o nevoie firească de diversificare a modului în care este transmis mesajul publicitar astăzi. Testat de mai bine de 5 ani în America, marketingul viral s-a dovedit mai eficient și mai rentabil decât publicitatea tradițională. Marele avantaj al acestui mod de a face publicitate este reprezentat de faptul că destinatarul nu se mai ferește pentru că știe că e manipulat, ci acceptă cu plăcere mesajul, ba chiar îl caută și îl transmite, din proprie inițiativă pentru că i se pare original, amuzant și demn de trimis prietenilor și cunoscuților;

 

  • Această soluție alternativă, mai eficientă decât orice formă tradițională de publicitate, utilizează Internetul, e-mail-ul, site-uri, blog-uri, forumuri, messenger, dar și sms-uri, spoturi pline de umor, jocuri, word-of-mouth și word-of-mouse. Marketingul viral creează buzz, adica un zgomot care face ca brandul despre care se vorbește să fie o prezență permanentă și continuă în viața consumatorului. Campaniile virale se desfășoară în orice intervale de timp – scurte sau lungi- și au o forță de convingere uluitoare. Cu ajutorul lor publicul își interiorizează mesajul și îl asimilează propriilor convingeri.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s